Pages

Thursday, December 27, 2012

Juuksed korda!

Olin jõulude ajal Tartus, käisin Lõunakeskuses, kus tutvusin ühe vahva naisterahvaga, kes ise seepe meisterdab. Rääkisin talle oma loo, mis on alljärgnev:
  • Panin umbes aasta aega tagasi tähele, et kuidagi palju juukseid langeb.
  • Juulist-septembrini pesin pead saviga, kuid see kuivatas juuksed nii ära, et juukselangus oli veelgi hullem. Juuksed olid karedad, läiketa, tuhmid.
  • Pärast saviga pesemise lõpetamist kasutasin pea pesuks sidrunivett, kuid ei teinud seegi minu juukseid puhtaks. Ja juukseid  langes edasi. Ausalt, tihti oli mul nutt kurgus, ma ei saanud aru, mis toimub.
  • Detsembri keskpaigast hakkas juukseid vähem langema.
  • Ja jõulude ajal ostsin siis Maarja Eesti Ökokosmeetika tootjalt http://www.ökokosmeetika.ee/sidrunheinaseep-mannioliga/ sidrunheinaseebi männiõliga. Ta ütles, et on ise taolise protsessi läbi teinud, kus andis juustele puhkeperioodi, mil ei kasutanud šhampoone ega balsameid. Siis ta soovitas mul võtta munakollane ja see endale pähe määrida, mida ma ka tegin, see pidavat kogu rasu ja mustuse endasse imema. Ja pärast kasutasin sidunheinaseepi, mille alguses hõõrusin kätevahel vahule ja alles siis panin pähe. Ja USKUMATU on see, et ma sain viimaks ometi juuksed puhtaks, siidiseks, läikivaks, ma olin nii õnnelik. Sest ma ei suutnud enam päevagi rasuste juustega ringi jalutada.
  • Tänaseks on juus tugev, läbinud puhastuskuuri, läigib kenasti, on kohev, juuksed on kinni, enam ei ole terve elamine karvu täis:)
  • Edaspidi jätkan sidrunheinaseebiga pesemist.




7 comments:

  1. Mul on sarnane mure...otsin ja otsin ja ei suuda midagi leida..suht õnnetu juba...juukseid tuleb nii palju välja ja lisaks sellele on peanahk ka haige. Ostsin nüüd hiljaaegu looduskosmeetika poest shampooni, kus tõesti ainult igasugu õlid sees...ehk aitab. Kuigi praegu tundub, et jätab juuksed väga krudisevaks. Proovin kindlasti selle sidrunheina seebi ka ära. Aga kas peaksin enne ka läbi tegema selle puhastuse protsessi või võiksin kohe seda seepi proovida? :)

    ReplyDelete
  2. Hei.

    See naine ütles, et võivad proovida ka need, kes ei ole enne puhastusprotsessi läbi teinud. Ma soovitan kindlasti proovida. Tulemus ei pruugi kohe alguses nii siidine olla, kuid tasahilju juuksed kohanevad ja saavutavad oma ilusa sära ja siidisuse:)

    Head katsetamist!

    Ma teen ühel päeval pilti ka juustest, siis saate kõik ise ka veenduda:)

    ReplyDelete
  3. šhampoonide osas soovitan alati vaadata koostisosad üle, ma ikka ehmun tihti.
    Väidetakse end olevat 100% looduslik, aga kui hakata koostisosi vaatama, siis tuleb ahastus peale, kuidas kosmeetikatööstus tihti petab ja valetab.

    ReplyDelete
  4. Jaaa, see kosmeetikatööstus on tõesti kohutav..sellepärast mu otsingud nii pikad ongi olnud. Loen alati väga hoolikalt, mida asjad sisaldavad. Ja täiesti kahju, et isegi ökopoodides leidub selliseid koostisosi. Võiks ikka olla nii, et kui puhas, siis puhas :)

    Igatahes proovin selle seebi kindlasti ära :)

    ReplyDelete
  5. Ka minul on probleeme õhukeste ja rasuseks muutuvate juustega, seetõttu kavatsen kindlasti proovida seda soovitust. Aitäh selle jagamise eest! Kuid mul tekkis küsimus selle kohta, et kui tihti peaks seebiga juukseid pesema ja et kas iga kord enne seebiga pesemist peaks munakollast juustesse panema? Ja kui peaks panema, kas siis peaks laskma mõned minutid munakollasel juustes olla?

    ReplyDelete
  6. Hei,
    Ma ise ostsin viimane kord Sama firma toote, mis on lastele mõeldud kummeliseebi. Olen sellega isegi rohkem rahul.
    Pesen max 2 korda nädalas juukseid. Ma soovitan pärast sidruniveega juuksed üle loputada. Pool sidrunit ja pool liitrit vett. See vähendab nendes seepides olevat rasva (oliiviõli, kookosrasva ja kakovõid).

    Hetkel on see minu jaoks parim variant. Kui leian mingi muu lahenduse, kus ei oleks sees nii palju erinevaid rasvasid, mis võivad peanaha poore ummistada, siis annan kindlasti teada:)

    Parimat,
    Mariin

    ReplyDelete