Pages

Wednesday, May 29, 2013

3. päev Ärka ometi! /Jumalanna jalajäljed...



Palve

Et kõik naised ärkasid oma ilus tarkuses ja väes puhtas Jumalanna energias ja kõik mehed avaneksid ja süttiks särama oma puhtas mehelikus Jumalikus voolamises, energias... Et inimesed julgeksid kuulata oma südamehäält ja pühenduda...

Jumalanna hommikune smuuti

2 banaani
2 peotäit vaarikaid
1 peotäis astelpaju marju
veidi öietolmu
1 peotäis datleid
mõned piparmündilehed
rosmariin
2 peotäit beebi spinatit
vett

Õhtune Jumalanna smuuti- roheline smuuti
 (Mariini ja Elisa retseptivaramust)
2 banaani
2 pehmet kiivit
2 peotäit spinatit
veidi vett
Kõik koostisosad blenderdada.


Kolmas päev- Jumalanna teel...

Esimesel ja teisel päeval valmistasin endale tavapäraselt hommikusöögiks smuuti ja salati, jätkasin toitumisstiiliga, mis on olnud mulle viimasel ajal iseloomulik. Olen olnud vaba tahte mootoril toortoitlane sellel kosmilisel kevadel ja varasematel kevadetel ning suvedel. Mariini ja Elisa retseptidega alustasin alates tänasest. Kuna olen toortoitlane, on need kaks esimest päeva olnud suhteliselt tavapärased. Alates kolmandast päevast avan ukse aga ka teiste tarkustele ja teadmistele. On aeg teha koostööd, koos luua, võluda, muuta, teavitada, on aeg avada esimest korda elus kellegi retseptiraamat ja õppida alandlikkust, et ei peagi iga jalgratast ise leiutama. Lisaväärtusena saavad osa minu uutest maitsvatest roogadest kindlasti mu sõbrad, kellega plaanin teekonda jagada, kellega plaanin koos toitu valmistada ja hiljem nautida. Üks selline kogumine on juba aset leidnud, kui tegime võrratuid toortoidu wrappe. Mariin tegi kuivatis šampinjoni kotletid, juurde tegime kastmeid, salateid. Kokku tuli väga inspireeriv väike seltskond ja iga hingetõmme ja suutäis oli seda väärt. Kuid see toimus enne nn. ametlikku 30 päeva perioodi algust. Samas on see periood suhteliselt naljakas minu puhul, kuna olen olnud toortoitlane ja toortoidu fänn juba oluliselt kauem ning mõnes mõttes ei lõpe mitte midagi, kui 30 päeva läbi saavad. Kõik jätkub ja kestab edasi.... Kuid kuna inimestele meeldivad nn. verstapostid, siis see on seega minu jaoks piiritletud periood, mil teen sellesse blogisse sissekandeid, kas just iga päev, aga siiski. Periood, mil õpin teadlikult uut ja avan enda maailma selleteemalistele teadmistele veelgi sügavamalt. See on periood, mil jagan ka piltide kujul mõnda oma toitu ja retsepti. Ning tõenäoliselt ei suuda ma siiski lõpuni vastu pidada ahvatlusele ise mõnda oma loodud retsepti jagada, sest mu pea kubiseb neistki- kosmiline vabavara. (Jumalanna hommikune smuuti on esimene näide, väga maitsev oli... )

Lummav hommik

Täna kirjutan ma mõnedest olulistest märksõnadest sellel eluperioodil. Iga päev võiks alata võrratult, võta endale veidi enam aega nautida, särada ja olemas olla.  Väärid alati parimat, millal Sa hakkad ka ennast austama ja armastama? Oled maailma parim!

Toidu õnnistamine

Minu jaoks on üks oluline rituaal söömise juures toidu õnnistamine. Teen seda nii käte energeetika, kui ka palvega. Kui Sul pole oma aeda ja olles teadlik toortoitlane, puutume kokku teemadega, kuidas taimi kasvatatakse, väetatakse, mürgitatakse, pritsitakse, hiljem lisatakse kemikaale, et need kauem värskena püsiksid. Eesti kontekstis on palju suurem väljakutse olla toortoitlane, kui näiteks Austraalias või Hispaanias, kus võiksid vabalt oma enda aiastl 10  erinevat värsket puuvilja noppida. Kuna keemiast ei saa mööda  ka taimetoitlasena, siis saab toidu õnnistamisega selle struktuuri muuta ja rohkem elujõudu sellele sisse puhuda. 

Vesi

Vesi on minu jaoks üks elu läte,  allikas. Koosneme ise suures  osas veest. Vesi puhastab, paneb elujõu voolama, sageli inimesed arvavad, et neil on kõht tühi, kuid tegelikult on neil janu. Olen kogu elu olnud kirglik veeloom, kes supleb suvel igas veesilmas,  kes käib võimalusel paar korda päevas duši all või vannis. Veeprotseduuridega uhun endast eemale liigse, mis siiski vahel linnakontekstis või negatiivsete mõtete mõju all olevate inimestega  suheldes külge jääb. Viimasel ajal üha vähem, sest teadlikkus on tõusnud, liikuda ja särada igas kontekstis ja keskkonnas. Ma ei arva, et inimesed peaksid endale vägisi vett sisse pressima. Joo nii palju, kui Sul on janu. Kui oled ühenduses oma kõrgema minaga ja jumaliku algega, pole enam paljusid inimlikke küsimusi. Ja veel, rääkige teineteisega kenasti, hoidke teineteist, sest te olete tehtud suures osas veest ja vesi reageerib mõtetele, tunnetele, sõnadele... Öelge näiteks; „ma armastan Sind“....

Kvaliteet

Minu jaoks on viimase aja üks oluline märksõna kvaliteet. Kvaliteet sõprussuhetes, kvaliteet selles, kellega energiat vahetad, sünergiad lood, kellega koos teed vaimseid praktikaid ja palvetad. Kui oled kogenud erakordseid puhtaid energiaid, siis muutud inimeste puhul sama valivaks nagu toidu puhul. On väga oluline, kellega veedad oma aega ja jagad oma elu ning hetki. Elu on toonud mu teele ka ühe väge ereda energeetiliselt sarnase tuttava valgusolendi, kelle ilmumine genereerib ainult tänutunnet. Kelle olemasolu inspireerib mägesid liigutama, võimsamini looma.
Käesolev toortoidu teekond on seotud ka sõnaga „kvaliteet“. Mulle on oluline, mida ma söön, kuidas ma söön ja kellega ma söön. Kui mul on valikuvõimalus, siis miks ma peaksin valima midagi ebakvaliteetsemat, kui värske, elus, puhas toit? Päikesetoit on niivõrd inspireeriv ja vägev, eelkõige suve ja kevade kontekstis, et võtan selle väe ja naudingu rõõmuga vastu. Keha on tänulik selle pai eest, tõepoolest saab toidu tekstuuri ja energeetikat teadlikult muuta, kuid miks mitte anda kehale, meelele vahepeal puhkust ja lubada looduse väel endasse tulla.

Jumalannaks kasvamise tee

Olen mõned aastad teadlikult tegelenud puhta naisenergia teemaga ja Jumalannaks olemise/kasvamise müsteeriumiga, teekonnaga. Mu sihiks on särada uues puhtas energias ja olla erakordne vägev naine, kes ma kogu aeg olnud olen. Lihtsalt energiad võivad minna vahel kreeni ja aktiviseeruda nn. arhetüüpide varjupooled, käivituda vanad mustrid. Kuid naiseks olemise tee on põnev, võluv ja inspireeriv. Minu ümber on tekkinud ka naisteringid, kellega oma teekonda  jagan, kellega ma koos tantsin, kellega jagan oma sära ja teadmisi. Need, kes on sarnastel teedel,  mõistavad nagunii. Kuid need, kellele see veel võõras on, siis Jumalannaks olemist võiks kirjeldada kui naist säramas oma täispotentsiaalis,  oma täielikus jõus, ilus, väes, tarkuses, seksapiilsuses, imelisuses, müstikas...

Tingimusteta armastuse tee

Sellel eluperioodil on väga oluline märksõna mulle - õppida tingimusteta armastama! Kõlab lihtsalt ja praegu näibki see lihtne. Varasematel eluperioodidel olen paraku täheldanud korrelatsiooni- mida kaugemal oli Armastatu, seda lihtsam oli jääda tingimustevabaks. Mu sihiks on alati olnud olla lähedal ja siiski genereerida puhast tunnet, tingimusteta armastust selle tõelises tervendavas väes ja imes.  Nüüd on see taotlus viimaks ometi manifesteerunud ja nii ongi, tingimusteta armastus voolab minu säravast ja puhtast südamekeskusest selle erakordse energia ning kõigi ja kõige suunas. Ja tegelikult ei ole see otsus, vaid see on lihtsalt see, mis on juhtunud, see on tõsiasi. Mina olen armastus, Sina oled armastus... Tunnen esimest korda elus tingimusteta armastust ja see on imeline. Kuid eks iga müsteeriumi käivitab konkreetne spetsiifiline kosmiline kood, õige heli, õige energia, õige hing. Tänud selle ime eest! Tunnen tingimusdeta soovi toetada ja tuult purjedesse puhuda...

Alusta endast...

Tingimusteta armastuseni jõudmise eelduseks on  ka enda tingimusteta aktsepteerimine ja armastamine. Endale ja kõigile ja kõigile andestamine, sügav protsess, mil tervened sügavuti. Ja siis Sa seisad oma armastusevoos ja puhtuses ja kellelgi pole mitte millestki kinni võtta. Sest Sa ise oledki tingimusteta armastus ja kõik, mida Sa puudutad, muutub armastuseks. Kõik kuri transformeerub Sinu juuresolekul valguseks ja programmid lahustuvad ja lähevad tagasi algallikasse. Kuid see toimib vaid siis, kui oled säramas, kui oled oma jõus ja väes. Muidu jääb transformaator lihtsalt „tuttu“. Nii oled nõus minema oma armastusele järele kasvõi karukoopasse, Sa ei pelga isegi kohtumist lohega.

Jagamine ja kinkmine

„On Sul, on Sul tükikene leiba, ära seda üksi söö, vaid koos vaid koos kaaslasega jaga, siis on leibki maitsvam veel.“ Meenub laulusalm lapsepõlvest. Ja siia polegi mitte midagi lisada. Jagage, kinkige ja uskuge, teil tuleb üha enam juurde, mida kinkida. Kõik saab energia ringlusest ja liikumisest. Seal, kus on seisev vesi, seal on roiskumine, paigalseis, tagurlikkus. Ja mis ajaks ja kelle jaoks Sa mida hoiad. Ka üks inspireeriv õhtusöök sõpradega on terve maailm, suur kingitus, imeline hetk. Üks pala võib olla teisele elu päästev, et olgem lahked, avatud, inimlikud kõigi ja kõige suhtes. Üleolekuks pole teil kellelgi mitte mingit põhjust, sest te võite olla ühel päeval ise samas situatsioonis, kui need, kelle üle täna ehk naerate. Seega avage oma süda ja elage südamlikult kooskõlas oma südametunnistuse ja maailma seadustega. Ainult ausalt elades saavad teie juurde tulla tõelised imed ja maagia.

3 comments:

  1. Tänan jagamast, aga kuhu siis Jumala smuuti jääb!? ;)

    ReplyDelete
  2. Aga palun:
    Pühendatud isiklikult Kaspar-Hardile:

    Kasparist inspireeritud smuuti:

    peotäis astelpajumarju
    peotäis maasikaid
    peotäis mustsõstraid
    2 banaani
    nõgeseid
    kuusekasve
    juurseller
    peotäis datleid
    veidi õietolmu

    Liigu oma puhtas mehelikus Jumalikus väes ja energias...

    ReplyDelete
  3. Vett ja/või mandlipiima lisa oma tunde järgi...

    ReplyDelete