Pages

Tuesday, June 18, 2013

22. päev 8= kummuli lõpmatus.../... Jumalanna jaljäljed...



Ongi jäänud ainult 8 päeva veel!

Jumalanna ütles kord, kui 8 keerata kummuli, on see justkui lõpmatus. Ja isegi, kui ta ise taas rännuteedele läheb ja meie blogist eemaldub, jäävad tema jalajäljed nüüd igavesti sädelema.
Et sisuliselt ei kao ta kuhugi. Ja tõenäoselt kiikab ta ka aeg-ajalt  Paradiisi Maitse blogisse.
Veel ütles ta: "ma ei saa vastata, kui pole "õiget" küsimust. Minu vastus sõltub sellest, mida keegi küsida oskab ja minu vastuse tasand sõltub sellest, mida küsimuse esitaja otsis. 
Konks ongi oskuses küsida õigeid küsimusi!"

Tänud talle selle energia ja pühenudmise eest!







Jumalanna jalajäljed:


Palve:


Et teekondadel selgineks see, mis on oluline.

Et me oskaks hoida endale kalleid hingi, nii, et nad tõeliselt tunneks, kui palju me neid armastame!

Et vabadus ja vaba tahe viiksid tõelise pühendumiseni ja algaksid kauneimad tantsud!

Et nüüd siin ja praegu juhtuks suured imed ning meil oleks silmi ja südant, et neid märgata...
Et me ärkaksime! 
Et me suudaks ühendada oma tee ja ühise tee...





Tänud, tähelepanekud ja jagamised:

Tänud Elisale ja Mariinile inspiratsiooni ja värvide eest!
Tänud mulle, kes ma olen nii tublilt kirjutanud ja võlunud lihtsaid maitsvaid smuutisi, võrratuid toortoidu hõrgutisi ja neid nautinud üksi ja sõpradega...  
Tänud Mariinile, kes on minuga koos võluda aidanud.
Tänud sõpradele, kes on külla tulnud, et koos toite teha,
kes on toonud osad toorained ja kinkinud oma "sädeme" loomeakti.

Suured tänud ka Sulle, kes Sa loed... 


Toortoit...


On imeilus, värviline, maitsev, tervislik, inspireeriv. Paljud toortoitlased on hedonistid, kellele meeldib hästi ja tervislikult süüa. Elu nautida selle täies kirevuses, kes on köögis suured võlurid ja meistrid. See on imeilus maailm, justkui sukeldumine kõige värvisema ookeani põhja. Need, kel on au kordki neid võrratuid roogasid proovida, soovivad tõenäoliselt veel...


Info neile, kes sellest maailmast veel palju ei tea...


Sõna „toortoit“ on veidi eksitav, kuna selle jüngrid kuumutavad toitu kuni 42 kraadini, kasutavad näiteks kotlettide tegemiseks kuivateid jne. 


Avarda oma maailmapilti!


Igal inimesel tasuks minna toortoidu koolitusele sõltumata sellest, kas plaanid hakata toortoitlaseks. Ja õppida imelisi trikke, retsepte. Sest nii saad Sa oma toidulauale hulga põnevaid maitsvaid uusi toite, tervislikke kastmeid ja müstiliselt maitsvaid maiustusi ja kooke. 


Olen lummatud toorkookidest ja toortoidu magustoitudest...

Toorkoogid on mu elu parimad koogid ja vahva on ka see, et need on tõepoolest väga tervislikud. See on suurepärane uudis kõikidele neile, kellele meeldib maiustada!









Viimased 4 fotot olid lehelt: 
https://www.facebook.com/rawrecipesfoods?hc_location=stream
Soovitan jälgida, siit saab ka palju põnevaid retsepte!

Isiklikud jagamised ja taipamised:

Minu valikud sõltuvad aastaaegadest...


Praeguse seisuga näib, et ma pole disainitud aastaringseks toortoitlaseks. Kuigi pean väga lugu toortoidust ja naudin päikesetoidu lummavat rikast hõrgutavat menüüd, siis oma keha kuulates näib, et see soovib siiski ka sooja toitu. Kuid olen toortoitlane periooditi ka edaspidi. See on hea viis keha puhastada ja "sõltuvustest" vabastada.



Mul on keeruline öelda „ei“ ahvatlustele.


 Võib juhtuda, et mu kutsub külla mõni imeline inimene ja valmistab mulle kauni ja maitsva pidusöögi, mis pole toortoit, kuid on kindlasti väga tervislik. Suure tõenäosusega võtan selle edaspidigi rõõmuga vastu.


Oleme väga erinevad


See, mis toit minu kehale, hingele, vaimule sobib, ei pruugi Sulle sobida. Et miski minu puhul "töötab", et tähenda, et see ka Sulle või Su sõbrannale sobib. Oleme väga erinevad (ja samal ajal väga sarnased). Kuna meie füüsilistel kehadelgi on erinevad „lood“, võiksid toitumise osas nõu küsida eelkõige iseendalt ja oma kehalt. Õpi oma keha kuulama. Märka, mis toimub, kui sööd erinevaid toite.






Ma ei tohi ennast defineerida, konkreetselt "nimetada"!


Juba enne teekoda  „30 päeva toortoidul“, teadsin, et ma ei tohi ennast mitte mingi nimetusega piiritleda a la toortoitlane või vegan. Mulle ei sobi piirangud! See põhjustaks pigem sisemist protesti ja soovi piire ületada. Kui jätan endale kõik sildid panemata, ega keela endale mitte midagi. Siis valin alateadlikult parimaid valikuid. Nii eelistangi palju elusat ja vägevat toortoitu, ning söön valdavalt terviktoite. Kuid ka muud mis sobib mu maailmavaadetega, tujude ja tunnetusega. Kuna ma ennast ei piiritlenud on õnnestunud kenasti toortoidu teel püsida. Ehk toimib see nipp ka Sinu puhul? Ära defineeri ennast. Võib-olla Sinu nipp on vastupidine, et pead just ennast defineerima?


Teadlikkus suunab tegema häid valikuid!


Kuna olen põhjalikult uurinud toiduainetetööstuse keemia kohta jne, siis lihtsalt ei soovi ma paljusid kemikaale endale sisse süüa. Kui Sinagi süvened toiduainetetööstuses toimuvasse, siis tõenäoselt Sa ei peagi ennast enam keelama ega käskima, valid loomulikult täeisti vaba tahte alusel hoopis teised tooted. Arvan, et teadmatu enesepiiramine ei toimi lihtsalt. Seega saa targemaks, uuri, puuri, õpi ja siis ei peagi Sa mitte millestki loobuma, Sa lihtsalt ei soovi enam paljusid toite ja tooteid. Ja saad ehk endale meeldivad road asendada palju maitsvamate ja tervislikumate versioonidega. Ning, kui otsustad nagu mina minna terviktoidu teed, ei pea Sa  pea tegelikult mitte millestki loobuma, ega endale mitte midagi keelama... Ela, naudi, loo, jaga, tunneta, mõnule...

Mul on homme plaanis valmistada...:

Juurvilja-ananassi pitsa
 
(26 cm läbimõõduga)
Sisu: Põhi: vt. eespoolt
Seenekotletid (vt. altpoolt)
50 g ananassi Kastmed: vt. eespoolt
peotäis spinatit tomati- ja juustukaste
1/2 punast paprikat
maitsepärmi
Valmista pitsapõhi ja kastmed eelmise pitsa õpetuse järgi. Pitsa põhjale määri tomatikaste ja juustukaste. Seejärel spinatilehed, purustatud seenekotletid, punane paprika ja ananassitükid. Kõige peale raputa maitsepärmi.






 

No comments:

Post a Comment