Pages

Friday, June 21, 2013

25. päev. Aasta valgeima öö eel.../Jumalanna jalajäljed...



Palve:

Et aasta valgeim aeg kingiks mulle, Sulle meile palju uut jõudu ja väge...
Et Sa mõistaksid, et oled täiuslik, erakordne, suurepärane, et Sa ei vaja mitte kellegi luba ega piskut toetust, mis Sul hinge sees hoiab, kuid mis Sind tegelikult abituks jätab...
Et Sa mõistaksid, et suudad ise kõike luua, muuta, ehitada!
Et Sa oledki juba täiuslik ning, et Sul on kõik olemas!
Et Sa saaksid kontakti oma tõelise olemusega ning hakkaksid täispotentsiaaliga looma!
Puhun õrnalt tuult Su purjedesse, tervenegu Sinu, 
minu ning kõigi ja kõige hingehaavad...
Saagu Sa armastuse toel vabaks  "hingedest" "struktuuridest", kes/mis Sind tagasi hoiavad ja piiravad, kelle/mille energiastruktuurides Sa justkui lõksus oled...
Armastus on suurim jõud, selle ees taganeb ka pimedaim öö.
Valan armastust Su teedele, Su ümber, Su südamesse...
Armastus päästab maailma...
Armastus vabastab Sinugi hinge...
Saad taas kontakti oma hinge ja olemusega...
Ning sel hetkel muutub kõik...
Minu roll on juhatada Sind oma hingeni ja viia Sind kokku oma väe, jõu ning täispotentsiaalil loomisvõimega...
Minu õnnistused Sulle...
Sama juhtub ka minuga...



Ärka  kallis hing ja näe mind.

Ma olen siin Su nina all...
Olen Sind oodanud terve igaviku..

Värviline smuuti:
1 väike punane peet
3 aprikoosi
2-3 banaani
2 peotäit maasikaid
2 klaasi vett


 



 
2-3 riivitud porgandit (või mahla ülejääki) soola, piprasegu
1/3 porru vart toidu pärmi (soovi korral)
1 kl linaseemneid vett
Peenesta umbes pool linaseemnetest köögikombainis või kohviveskis. Riivi porgand ja haki peeneks porru. Sega kõik kokku koos maitseainete ja veega. Saumiksriga püreesta kõik läbi, et tekiks pastataoline mass, mida on kerge kuivati plaadile kanda. Tee toiduspaatliga taigna sisse vaod, et hiljem oleks kerge leibu lahti murda. Kuivata umbes 12 h kuivatis.

 
Hernemääre

200 g herneid
tilli
soola

Värsked herned, kui kasutad külmutatud herneid, siis
eelnevalt sulata! Blenderda kõik koostisosad kreemjaks


Leiva kõrvale väike salat
kobartomateid
2 värsket kurki
tilli
salatilehti
oliivõli
pool punast sibulat
5 pipra segu
roosat Himaalaja soola
basiilikut jt maitsetaimi...
(soovi korral lisada:
1 kollane paprika
kreeka pähkleid)




Teekond iseendani 

Teekond iseendani kestab, jätkub ja muutub. Saabumiste sadamates näib, et oledki „kohal“ jõudnud, kuid avastamist jätkub eludest eludesse. Ikka jõuad uue kihini, uuele sfäärile, uute aspektideni. Lõpmatus. Minu õnnistused Sulle ja mulle ning kõigile ja kõigele teekonnal iseenda tõelise Jumaliku olemuse poole.

Eriline aeg

Oodata on imelist täiskuud, ilmad on soojad ja mõnusad. See on erakordne aeg. Püüa unustada hetkeks oma kohustused, unustada oma mured ja rõõmud. Unustada isegi, kes Sa oled. Saa tundeks, saa naeratuseks, saa tantsuks, saa tuuleiiliks, saa päikeseks. Jõua kohale, jõua iseendani. Enne pole Sul mõtet ühelegi teele asuda, kui Sa ei tea, kes Sa tõeliselt oled! Keskendu küllusele, keskendu imedele, keskendu tervenemisele, keskendu armastusele, keskendu valgusele, keskendu avarusele....
Minu õnnistused sellel teekonnal iseenda poole....

Armastus tervenbab!
Armastus on maailma suurim jõud...
Armastus on minu kingitus Sulle....

No comments:

Post a Comment