Pages

Saturday, June 22, 2013

26. Jaanipäev, Tuli, Armastuse tants.../ Jumalanna jalajäljed...


Palve:
Et Sina, et mina ja et kõik leiaks sõnajalaõie iseenda südamest...
Olgu Sul, mul ja kõigil au kulgeda koos hingega, keda tõeliselt armastame...
Olgu mul, Sul ja kõikidel rõõm  armastada ja olla armastatud.
Et mina, Sina ja me kõik leiaksime üles, hinged, keda oodanud oleme!
Jätkugu ja alaku uuel tasandil tõeline puhastel energiatel tantsiv Jumalik partnerlus läbi elude...
Loogem  me kõik... imesid, valgust, tuld...
Tõuskem kõik oma täispotentsiaalis  sädelema
Ja kõndigem kõik oma erakordses ilus, jõus ja väes käsikäes, teineteist toetades läbi igast õnnehetkest ja katsumusest, nii eredaimast ekstaasist kui ka kaotuse hetkest...
Tantsigem läbi igavikkude armastuse mootoril...
Sündigu täna suured imed Sulle ja mulle...
Sündigu täna suured imed kõigile ja kõigele!



Tule müsteerium
Tuli on truu kaaslane, tuli jutustab Sulle tänagi ühe iidse armastusloo, kui Sa vaid kuulata oskad. Vaata leeke ja kuula... See on Su enda laul...

Vee müsteerium 
Vesi peseb Su hinge puhtaks, on Sinu ustav sõber. Vesi kosutab Sind, kui Sul on janu, vesi paitab Su keha, kui supled. Mine täna öösel allikale, kas iseenda sees või metsallika juurde...Kuula, mida vesi jutustab. See on Su enda voolamine...
Sinu müsteerium
Tule täna enda südamesse, kuula, mida Su süda jutustab. Kuula, mida Su hing pajatab. Oled müsteerium, oled ime, on aeg endaga tuttavaks saada. See on Sinu aeg hingata, tantsida, luua, muuta, kinkida, andestada, armastada...
Elementide tants
Õhk ja vesi tantsivad, tuli ja maa tantsivad, tuul puhub ja paitab õrnalt Su põske. Hingad sisse ja puhud uut hoogu lõkkesse, pistad uusi halge lõkkesse. Rüüpad kasemahla kristallselge jääga. Viskad kuumas saunas leili, lõõgastud. Kõik on imeline, kõik on võimalik.Sulad taevaga hetkeks üheks, saad teise hingega üheks, tantsid murumätastel, jooksed metsalaantes. Tantsid, tantsid, tantsid... Tantsid maaga, tantsid taevaga, tantsid laotusega, tantsid õhuga, tantsid tulega, tantsid jääga, tantsid tuulega, tantsid kallimaga, tantsid veega, tantsid kallimaga, tantsid iseenda südamega...
Su tants muudab maailma paremaks paigaks!

Mina olen valgusetantsija!


No comments:

Post a Comment