Pages

Friday, October 12, 2012

11. päev - Mahemölluks valmistumine

Hommikul mõtlesime Mariiniga, et teeme endale natukene välja ja lähme Bestsellerisse sööma :) Mina tahtsin proovida cuacamole salatit ja oli tõesti väga hea. Mõnus oli seal istuda ja tegime ka nimekirja mida kõike on vaja osta jälle, sest laupäeval lähme Mahemöllule osalema ja pühapäeval on Sisemise Tarkuse Päevad.

Guacamole salat. Pilt võetud Bestselleri Facebooki lehelt.

Käisime Keskturul ja ostsime kastitäis asju. Siis läksime veel Mahemarketist läbi ja proovisime Grete tehtud toorkooki. Hästi hästi hea kook oli. Grete on ikka täiega vaeva näinud ja iga väikse detaili nii ära dimminud, et maitse on väga omamoodi ja hea. Soovitan minna proovima. 

Leidsin Mahemarketi Facebooki lehelt ka Grete koogi pildi. Kas pole mitte ilus! :)

Ja Grete on Mahemöllul väljas terve menüütäie toortoitudega. Kes veel ei tea, siis selle aasta Mahemöll ongi pühendatud toortoidule, mitmed tegijad on kohal oma toitude-kaupadega. Erinevate toortoitude valikuvariant peaks olema üks kõige rikkalikumaid Eestis mida on nähtud ma kujutan ette :) Niiet on suur oht sellel, et kui te ei tule, siis jääte paljust heast ilma lihtsalt :P

Ürituse kohta loe rohkem siit ja pane end attendima: http://www.facebook.com/events/445231035527540/

Saime ka Mariini ühelt superarmsalt sõbrannalt laenata kuivatit. Tal oli nii hea meel meid toetada kuidagi selles tegevuses. Praegu on kuivati plaadid kõik head-paremat täis ja juba terve ööotsa mul siin undab :D

Täna oli jälle selline päev, et midagi erilist ei söönud. Terve päev kella 10st-21ni olime Mariiniga rattas ja ei olnudki nagu aega korralikult süüa. Hommikul jõin viinamarjamahla ja vahepeal sõin natuke banaane-datleid. Aga enesetunne on hea, ei ole ka erilist isu või nälga. Ja mina olen proovinud mitu korda olla toortoidul varem aga pean tunnistama, et koos sõbrannaga on seda ikka väga lihtne teha, eriti kui olete iga päev ninapidi koos. Kui ma üksi olin toortoidul siis mulle tundus, et kõik inimesed mu ümber söövad tavatoitu ja ma olen nagu ainus veidrik kes ennast "piirab". Aga nüüd ma näen enda ümber ainult toortoitu ja tavatoit ei tule meeldegi :P Eks see ka muidugi aitab kõvasti, et me korraldame toortoidu koolitusi ja võtame osa messidest ja laatadest, et koguaeg oleme toortoiduga seotud ja peame seda valmistama jne. Ja see aitab ka tublisti kergemini olla toortoidul, et ma olen leidnud endale mõningad hästi head retseptid mida ma nii naudin kui puuvilju näiteks terve päev süüa ja õhtul on isu millegi muu järele. Näiteks see, et ma saan teha suvikõrvitsa pastat tomatikastmes või sooja aedviljasuppi koos tatraleibadega jne. Ma tunnen, et mu menüü on hästi rikkalik ja mul ei hakka igav ja mul ei ole tunnet, et ma millestki peaks loobuma :)

Elisa



No comments:

Post a Comment