Pages

Friday, October 26, 2012

26. päev - saun ja juuksur

Täna hommikul oli kindel plaan Marisega jooksma minna, aga kui silmaluugid lahti tegin, siis oli selline lumekuhi akna taga, et võttis kohe imestuse näole. Mul polnud kodus sobivat riidevarustust ja jalanõusid ning otsustasime sel korral mitte minna.
Hommikusöögiks sõin ühe hiiglasliku mango mis nägi välja nagu dinosaurus, maitse oli päris hea.
Siis viis Raido mind bussijaama, et Tartusse emme juurde sõita. Mul vedas, jõudsin 2 minutit enne väljasõitu. Tohutud ummikud.
Tartus oli sama palju lund kui Tallinnas. Käisin juuksuris. Otsad olid juba väga pahased mu peale, et neid tükk aega kärpinud polnud. Kohe parem tunne. Juuksuriga leidsime toiduvallas ühise keele, palus, et vaataksin 2 nädalat tema toitumiskava. Ja siis saame uuesti kokku ja analüüsime kirjapandut. Juuksur ütles ka, et kunagi raseduse ajal oli arst talle öelnud, et vähendagu puuvilja söömist, sest seal liiga palju suhkrut. Ma tundsin, kuidas selle jutu peale mul vererõhk tõusis ja karvad turri läksid:D Ülekantud tähenduses muidugi:)

Lõppes sellega, et istusin juuksuris 2 tundi ja rääkisime toortoitumisest. Lahe on suhelda inimestega, kes on innustunud ja soovivad oma elukvaliteeti parandada:) Ma lähen kohe põlema kui saan kellelegi uut vaatenurka soovitada:)

Lõunasöögi sõin alles 15 paiku. Terve meloni.

Käisin saunas.

Tegin smuutit.

Vaatasin telekast Köögikubjast ja teisi kokasaateid, su hakkas erinevate toitude peale jooksma küll. Ja arvake, mille järgi isutas kõige enam.... INDIA TOIDU:D Paneer makhani, dal makhani, aaz ki sabzi, chana bindi jne

Aga see isu kadus ruttu, kui asendasin selle sibulõunte söömisega:)

Ema vaatas mind õhtusöögi ajal laheda nöoga kui suure kannu smuutit koos tatraga ära sõin, lisaks veel 2 hurmaad ja õuna peale. Hiiglaslik kogus, ise ka vahel imestan KUHU SEE KÕIK MAHUB?:D



M.

No comments:

Post a Comment