Pages

Sunday, October 28, 2012

27. päev - Stroomi rand, uued saapad ja maisisalat.

Hästi ilus hommik oli, tegin oma korteri aknast ühe pildi. Stroomi rand.

Proovisin teha kooki agar-agariga ja kuna ma olen nii kärsitu siis mõtlesin, et panen sügavkülma korraks, aga siis läks meelest välja võtta ja pärast oli täiesti kivikõva kook :P Minu koogivorm oli mingi 10 cm suurune minivorm ja panin ühe tl täie agarit, arvan et seda oli liiga palju ja pärast oli maitset tunda...peab veel proovima.

Seejärel linna, käisime Sandriga kinos ühte Brad Pitti filmi vaatamas. Ei soovita. Järgmine kord tean, et selliseid filme vaatama ei lähe. Väga palju vägivalda.

Trammiga sõitsime Rocca al Maresse mulle saapaid vaatama, siiani olen kummikutega käinud :) Minu kriteeriumid olid, et ei oleks nahast, oleks madalad ja pruuni värvi. Üllatavalt palju saapaid oli õnneks kunstnahast, näiteks Shus oli ok valik. Aga lõpuks ma ikka ei leidnud sealt midagi ja läksime veel Kristiinest ka läbi. Ja sealt viimasest poest viimased saapad mida nägin ostsin ära. Ilusad on, kuigi ei ole vist päris talve saapad, pigem sügissaapad, aga no ma olin nii väsind sellest otsimisest et võtsin ära. Tegelt olen rahul :)



Kristiines käisime poest ka läbi ja ostsime veits süüa. Seal melonid maksid 0.94 senti kilo ja ilusad kollased banaanid olid 1.20 umbes, turul kollased banaanid on sama hinnaga. Ostsin ka külmutatud maisi ja avokaadot, sest tahtsin proovida ühte salatit mida Äli soovitas. Kui koju jõudsime oli kell juba 7 õhtul ja olime nii näljas. Sulatasin veevannil maisi ja segasin avokaadot juurde ning natuke hakkisin sisse ka seda mida külmkapis parasjagu oli: kirsstomateid, punast sibulat, shampinjoni ja suvikõrvitsat. Hullult hullult hea salat oli! Soovitan!


Neli päeva veel siis saabki juba meie katsetus läbi! :) 

Tahtsin veel seda juurde lisada, et eile käisin korra Suhkrukunstist läbi ja nüüd lõpuks tulid neid shokolaadi tahvli vormid mida me Mariiniga oleme vist juba kuu aega taga ajanud ja oodanud. Päris lai valik erinevaid tahvli vorme, niiet kes soovib minge sinna :)







No comments:

Post a Comment