Pages

Monday, October 15, 2012

15. päev - Puhkepäev

Täna üle pika aja siis esimene päev kus ei pea mitte midagi tegema :) Olin põhiliselt kodus ja koristasin, pesin pesu. Vahepeal käis ka Mariin külas. Mõtlesime, et kuidas saaks minu kodus teha omale mõnusa köögi, kus hakata toortoitu valmistama. Mariini korter on veel väiksem seega jääb üle ainult minu oma, kuna mul on avatud köök, kuigi köögi enda mõõnud on ka umbes 2m x 2m (ilma naljata). Niiet pooleldi oleksime nii kui nii elutoas :P

Hommikul jõin viinamarja mahla ja päeval sõin melonit, datleid ja banaane. Õhtuks kavatsen teha omale suvikõrvitsanuudleid tomatikastmes.

Tunnen, et oleksin võinud hommikul kauem magada, sest ikka veel on väike väsimus peal kuna eelmine nädal oli koguaeg nii kiire, sai hilja magama mindud ja vara ärgatud. Sellel nädalal ei olegi meil toortoiduga suuri plaane sest järgmine magustoidukoolitus toimub Loitsukelleris alles 25. oktoobril. Küll aga on meid kutsutud pühapäevaks ühele sünnipäevale. Seal me teeme ka siis umbes 10le inimesele väikse toortoidu koolituse ja pärast katame ka sünnipäevalaua toortoiduga :)

Väga lahe sünnipäeva idee igastahes, pakkuda külalistele mingit kogemust ja uut elamust. Olen kuulnud, et tänapäeval tehakse ka firmades selliseid üritusi. Kusjuures firma enda tegevus ei pruugi üldse olla toiduga seotud - tellitakse lihtsalt huvitavaid koolitusi, et inimesed saaks oma meelt lahutada ja tööst niisama lõõgastuda ning millelegi muule mõelda. Samuti miks mitte kinkida oma sõbrale või sõbrannale mõnus toortoiduelamus ja üllatus tuues ta kaasa meie toortoidu koolitustele ;)

Mul oli kodus veel üks äge pilt minust ja Mariinist kui me väiksed olime. Mõtlesin, et panen siia lõpetuseks :P

Tänaseks kõik.

Elisa :)


No comments:

Post a Comment