Pages

Thursday, October 18, 2012

18. päev - Papaya ja Hiina

Hei,

Hommikusöögiks sõin tatrasmuuti ja natuke melonit.
Seejärel läksin Elisa juurde ja sõin tema tehtud müslit peale, mis ilmselgelt ei olnud kõige parem mõte, kõht hakkas kohe häirekella lööma, puuviljad tervaviljaga pole just hea idee. Kuigi ma seda tean, ja oskan juba keha kuulata, aga ikkagi eksan vahel. Muidugi kõige tipp oli kogu selle erineva toidu peale veel viinamarja mahla juua, edasi suundusin juba voodisse pikali, sest kõht hakkas valutama. See on siis tulemuseks, kui asju segamini süüa. Ei soovita kodus järele proovida:D

Hiljem käisin Gretel Mahemarketis külas ( kui olin juba toibunud) ja ostsin banaanikuubiku tooršokolaadi rüüs. Väga maitsev oli. Piirdusin ühega.

Siis oligi lõunaaega käes ja läksin oma imearmsa sõbranna Eva juurde, kes tuli Hiinast tagasi. Ta oli sealt ostnud papayat ( maitses kõll hästi). Siis sõin veel mangot, 1 õuna ja hiljem pool hurmaad kaa, isegi vist banaani sõin. Viimaks oli kõht küll väga täis.

 
Siis sõin mingeid Hiina kuivatatud puuvilju, mis oli pakitud väikestesse kotikestesse. Mis puuviljade või marjadega tegu, pole aimugi, aga maitsesid huvitavalt! Ma selline katsetaja tüdruk, vahel võib-olla ongi parem kui kõike ei teagi, mida suhu paned. Jääb ikka üllatusmoment ka alles:)

 
Siis tuli mu emme Tallinnasse kontserdile, enne seda käisime Bestselleris õhtust söömas. Mina tellisin smuuti ja cuacamole salati. Kaste oli maitsev!
 

 
Kui olime õhtusöögi lõpetanud siis käisime korraks Kaubamaja toiduosakonna ökoletis kaa, tahtsin näha, kas seal tooršokolaadi on, oli, aga mingi väikese junni eest pole ma ligi 4 euri nõus maksma:D
Siis avastasin halvaa, kus koostisosadeks oli mesi ja seesamiseemned. Maitses nii hästi, et Raido sõi pool ära:D. Okei, okei, ma ise andsin talle, sest kõht oli täis, et lihtsalt ei mahtunud enam.
 
 
M.
 

No comments:

Post a Comment