Pages

Wednesday, October 17, 2012

17. päev - Sidruniga juuksed puhtaks

Pesin täna juukseid sidruniga ja mõtlesin teile postitada pildid, millised on juuksed ennem pesu ja pärast.


Siin pildil on mu juuksed siis juba 4 päeva pesemata. Varem olid juuksed sellised juba teise päeva õhtuks peale shampooniga pesemist. Tegelikult väga hullu ei olegi, varem läksid mu juuksed ikka VÄGA rasuseks. 


Ja siin pildil on juuksed pärast sidruniga pesemist. Sidruniga olen pesnud nüüdseks juba umbes kuu aega. Shampoonist loobusin aga juuli lõpus. Vahepeal katsetasin soodaga pesemist ja õunaäädikaga loputamist. Juuksed muutusid jube rasvaseks, nagu vaha oli peas. Muidugi ei pruukinud see olla sooda viga, pigem juuksed hakkasid puhastuma ja ümber harjuma. Siis läksin üle savile. Savi 1 spl pulbrit lahustasin 1 kl vees. Juuksed läksid korraga kuidagi hästi puhtaks ja arvasin, et olen leidnud lahenduse. Ja juuksed püsisid mingi nädal aega täitsa ok. Samal ajal ka loputasin juukseid sidruniga peale savipesu. Märkasin, et sidrun hoidis ära juukseid takuliseks minemast ja kuidagi silus juukseid. Siis aga märkasin, et savi kuivatab juukseid ja ka see, et mu juukse kamm oli koguaeg nagu halli "tolmukihiga" kaetud. See aga oli tegelikut savi, mis mu juustesse jäi peale igat pesu, loputa palju tahad.

Nii, ja siis mõtlesin, et äkki on see hoopis sidrun millest aitab ja otsustasin savi ära jätta. Nüüd olen pesnud nii, et 1 sidruni lahustan umbes 800 ml vees. Sidrunimahla kurnan läbi sõela, et ei jääks tükke mida pärast juustest välja ei saa. Esmalt pesen poole lahusega ja loputan, seejärel pesen uuesti järelejäänud teise poole lahusega ja loputan. Ja niimoodi saan juuksed päris puhtaks. Eks juuksed hakkavad tasapisi harjuma ka. Kammile seda "halli tolmukihti" enam ei jää, kamm on puhas. Juuksed on igastahes hästi pehmed kuidagi. Kui ma Austraaliast tulin augustis, siis mul olid juuksed kuivad ja otsad kahjustatud ja tahtsin minna kuumakääri lõikusesse. Aga otsustasin aja tühistada ja otsi ma ei lõiganud. Praeguseks on otsad terved ja ei ole kuivad, vähemalt mitte nii nagu enne.

Muidugi on veel natuke maad minna, aga juuksed on suure muutuse läbi teinud ja olen väga rahul, et shampoonist loobusin :)

Tegin täna müslit piimaga.


Piim on mandlipiim. Umbes 300 g leotatud mandleid läbi mahlapressi ajada koos 800 ml veega. (vett lisada maitse järgi) Kellel mahlapressi ei ole saab mandlid koos veega lihtsalt blenderdada ja siis ajada läbi sõela või riide.

Müsli:
1 kl kaerahelbeid
1 peotäis rosinaid
2 peotäit pähkleid (para, sarapuu jms)
peotäis pehmeid datleid (või leotatud)
1 spl mett

Köögikomainis purusta kaerahelbed väiksemaks. Purusta eraldi ka datlid ja pähklid (soovi korral võid pähklid asendada näiteks kuivatatud banaaniga). Sega kõik käsitsi kokku. Pane kuivatisse kuivama. Ahjus kuivatades keera kõige madalama kraadi juurde ja jäta uks natuke lahti, et tekiks õhuringlus. 

No comments:

Post a Comment