Pages

Monday, October 8, 2012

8.päev - Suhkrukunsti külastus

Sõin hommikusöögiks suure kausitäie tatra-banaani-astelpalju-pohla putru. Viimase aja üks lemmikumaid hommikusööke. Isegi mu ema helistas Tartust ja küsis, kuidas see retsept oli, ta ka siis tegi ja väga maitses!
 
 

Lõunaks terve melon ja üks mango (Sõpruse Rimist). Mango oli küll sama hea kui Indias olles, mahlane, magus, pehme, mõnus:)

Siis käisime Suhkrukunstis kolmapäevase kursuse jaoks erinevaid vidinaid kaemas, valik on seal väga hea ( http://www.suhkrukunst.ee). Koolitusel jagame rohkem infot ja näitame tarvikuid, mida kasutada:)


Õhtusöögiks vaatasin, mis külmkapis on ja segasin kokku järgmised toiduained:  Kreem: 2 avokaadot, väike peotäis seedermänniseemned, pool paprikat, lillkapsas, seller. Mikserdada ühtlaseks massiks ja asetada suvikõrvitsa viiludele. Kaunistuseks tomati-ja paprikaviilud. Maitses küll väga hästi!



 
Üks tähtis asi veel, ma kasutasin suvel 2 kuud pea pesemiseks savi, kuid nii kuivatas juuksed ära, tegi karedaks ja rabedaks, juukseid langes palju välja kaa, siis läksin üle sidruni peale (pool sidrunit+pool taasi vett) ja nüüd on juuksed pehmed ja siidised. Olen sidruniga umbes 1 kuu pesnud ja olen rahul. Ma ei ütle, et savi on hea või halb, lihtsalt minu kogemus oli selline. Nüüd on juuksed kinni jäänud, enam ei lange välja.

M.

No comments:

Post a Comment