Pages

Tuesday, October 16, 2012

16.päev - Eestlanna Pariisis

Sõin hommikuks pool ananassi, umbes 10 datlit, ca 12 suurt ja mahlast õuna.
Lõunaks tegin tatraputru koos müsliga ( mida jäi natuke Mahemöllult järele). Maitses super hea, oleksin soovinud pilti ka teha, aga fotokas oli Raido autosse jäänud.

Jalutasin linna ja tagasi. Tahtsin osta endale uue rahakoti, kust ei peaks münte taga ajama ja kuhu reaalselt mahuks paberraha kenasti ära, ilma et mul tuleks raha kortsutada. Aga polnud miskit minu maitsele.

Vaatasin apteegis ringi, Elisa ostis endale uue hambaniidi. Kunagi töötasin hambaarsti assistendina siis minu ülitore arst Kärt soovitas kõikidel oma patsientidel hambaid niiditada, siis ei tulevat ühtegi auku hammaste vahele. Ja tõesti, inimesed kes regulaarselt hambaniiti kasutasid, vähenes hambaaukude teke MÄRGATAVALT. Soovitan osta niit või lint ilma valgendavate ja muude lisadeta. Hambapastast Kärt eriti lugu ei pidanud, ütles, et ega pasta hambaid ei pese, seda teeb ikka hari. Hari võiks ka olla väikese peaga, et mahuks tagumiste hammaste juurde ka. Sellepärast kasutangi ise lastele mõeldud soft hambaharja, sellega saan igale poole ligi. Hetkel on mul hambapasta mingi 3 nädalat otsas olnud, seega olen vaid harjaga pesnud. Erilist vahet ei tunne küll. Ökopoest täna vaatasin erinevaid hambapastasid, enamus sorbitooliga, mul tekib küsimus, miks nad seda sinna panevad. Pole üldse loogiline, et tahan pastaga hambaid puhtaks saada, samal ajal panen hammastele suhkrut peale:S Kelle "HEA" äriidee see küll oli?:D


Kuna ma ise olen alates 12. eluaastast saadik uurinud kosmeetikatooteid ( näonahk ja silmad olid allergilised). Siis on mul hea kogemus, mille üle mul on NII hea meel, et olen ennast ikka väga vähe meikinud, dušigeele ja muud keemiat kasutanud. Ma mäletan nii hästi kui käisin mööda apteeke, lootes sealt endale midagi sobivat leida. Aga tulemus oli üsna sama, punetav  ja sügelev nahk, kipitavad silmad, ummistunud poorid jne. Siis leidsin tee ökopoe suunas, natuke asi paranes, aga noh jah, ega sealgi kasutatakse igasugust jama, suuremal või väiksemal määral. Siin ma nüüd siis olen, 24-aastasena, pesen nägu ja keha ainult jaheda veega (liigne soe teeb mu laisaks, väsitab), juukseid sidruniga, põsed teen peediga punaseks. Ahjaa, päris puhast tüdruk ma siiski pole, kuna õde on Tartus kosmeetik, siis lasen tal aega-ajalt endal keemiliselt ripsmeid värvida. Nii et natuke olen patune kaa:D Aga kogu selle naiste kosmeetikavärgi kõrval on see kökimöki!


Käisine Raidoga Eestlanna Pariisis vaatamas, mulle väga meeldis. Sügav. Soovitan soojalt!
Kuna olen ise mitu korda Pariisis käinud, siis natuke nostalgitsesin ka.



Õhtul läksime NOP`i. Tellisin endale toorsalati, kurgi-tomatiga ja tšilli-koriandri kastmega. Maitses väga hästi, ainult koguseliselt oleksin suutnud umbes 3x nii palju nahka pista.

Tulin koju ja sõin ananassi peale.

M.

No comments:

Post a Comment