Pages

Sunday, October 28, 2012

28. päev - Super pesto ja peedimääre:)

Hommikul sõin terve meloni ära, ema küpsetas endale verikäkke vahukoore kastmega. Verikäki peale suu vett jooksma ei hakanud, küll aga kastme peale, mis lõhnas nii hästi:) Ma arvan, et ma sõin neid viimati paar aastat tagasi.

Peotäis rosinaid läks ka sisse:)

Nüüd saan inimestest paremini aru, kes on toortoitlased ja elavad koos segatoidulistega. Kui emme lõunasöögiks sealiha praadis koos sibula, ploomi, aprikoosi kasmega,  siis natuke isutas küll, mitte liha  vaid kastme järele. Siis läksingi ja võtsin kapist suure peotäie india pähkleid ja pistsin nahka. Rahuldas soolase isu ära küll. Aga üldiselt ei olnud raske, kui teised sõid keedetud toitu. Ma olen ikka väga rõõmus, et minu elukaaslane on ka toortoitumisest huvitatud. Koos on PALJU LIHTSAM!

Lõunaks sõin 2 melonit, siis tuli pinginaaber Janika külla, käisime saunas ja pärast sõime veel tomateid avokaado ja tilliga.

Siis hakkasin bussiga Tallinnasse tagasi sõitma. Raido tuli bussijaama vastu ja läksime Eva juurde Eesti otsib superstaari vaatama, sest meil pole kodus telekat (teadlik otsus). Eva oli 2 erinevat kastet teinud, üks oli pesto ja teine peedimääre, mõlemaid panin tomativiilule. Maitses väga hästi. Eva on ikka super kokk, olen sedaa alati teadnud:)





Eva Pesto
India pähkel ( leotatud), 1 pott basiilikut, spinatit, rukkolat, peterselli, kõrvitsaseemneid, sidrunimahla, soola, karulauku, 1 küüslauguküüs.
Kõik koostisosad blenderdada. Külmkapis läheb veelgi paremaks!








Peedimääre
Peet, leotatud india pähkel, sidrunimahl, küüslauk, sool. Kokku blenderdada. Sobib nii tomati, kurgi, paprika kui ka suvikõrvitsa peale.









Ka oli Eva kaeraküpsiseid teinud, sel ajal kui Eva ja Raido minu kõrval neid sõid, siis mina nende keskel nautisin melonit:)


Neiu Eva




No comments:

Post a Comment