Pages

Monday, October 22, 2012

22. päev - natuke juttu

Hommikusöögiks sõin pool melonit ja hiljem ligi 10 sibulõuna aga võib-olla oli ka rohkem.
Lõunaks sõin banaani-mustika-vaarikajäätist, lisaks 4 datlit.

Siis käisime kinos Lootus tärkab vaatamas. Meryl Streepi on alati hea vaadata:)

Kella 17 ajal sõin ühe hurmaa ja banaani.
Ja oligi kogu päeva söömine. Õhtul ei tahtnud enam midagi süüa.

Enamus minu päevas söödud puuviljadest on: kas melon, mango, banaanid, ananass, hurmaa või õunad. Teiste puuviljade järele väga ei isutagi. Näiteks pole erilist kirge apelsinide, kiivide, pirnide vastu.

Ausalt... ega tänasest päevast midagi erilist kirjutada polegi:)


M.

2 comments:

  1. Loen ja mõtlen, et miks on laualt ära jäänud riivitud porgandid, kaalikad, varsseller jmt maitsvad köögiviljad? Olen ka lugenud kuskilt, et kui taimetoit, siis eelistada puuvilju juurviljadele. Kas puu- jm magusad viljad on teadlik valik?

    Edu teile!
    Kristiina
    (ei ole taimetoitlane, kogun alles inspiratsiooni)

    ReplyDelete
  2. Hei, Kristiina!

    Kui aus olla, siis üldse ei isuta juurviljade järele. Kui poodi lähen siis sirutub käsi enne puuviljadele.
    Ma olen selline magusaarmastaja, ju sellepärast söön ka palju magusid puuvilju:)
    Ma ei ole enda jaoks kehtestanud reeglit, et nüüd söön ainult puuvilju, aga kuidagi nii on hetkel välja kujunenud.
    On olnud perioode, kus on hirmus isu just erinevate toorsalatite järele ja puuviljad on tagaplaanil. Hetkel on just vastupidi.

    Ja suured tänud heade sõnade eest!
    Mariin

    ReplyDelete